Індексація доходів липень-вересень 2015 року PDF Печать
06.08.2015 22:11

Індексація проводиться відповідно до Закону України №1282 від 03.07.1991 року та  Порядку №1078 від 17.07.2003 року: "Про індексацію грошових доходів населення""Про затвердження Порядку проведення індексації грошових доходів населення"

Заробітна плата за липень-вересень 2015 року індексується в межах прожиткового мінімуму на цей період 1218 грн.

Для визначення індексу скористайтесь таблицею. Для цього потрібно зліва знайти базовий місяць. Далі, напроти базового місяця в колонці відповідного місяця проведення індексації буде вказано індекс для проведення індексації грошових доходів за цей місяць.

Таблиця індексів для проведення індексації:

 

базовий місяць

% інфляції

липень

серпень

вересень

2007 рік

Січень

100,5

218,8

218,8

218,8

Лютий

100,6

216,9

216,9

216,9

Березень

100,2

216,3

216,3

216,3

Квітень

100,0

216,3

216,3

216,3

Травень

100,6

214,4

214,4

214,4

Червень

102,2

207,7

207,7

207,7

Липень

101,4

203,4

203,4

203,4

Серпень

100,6

201,6

201,6

201,6

Вересень

102,2

195,2

195,2

195,2

Жовтень

102,9

186,8

186,8

186,8

Листопад

102,2

180,7

180,7

180,7

Грудень

102,1

174,9

174,9

174,9

2008 рік

Січень

102,9

167,1

167,1

167,1

Лютий

102,7

160,1

160,1

160,1

Березень

103,8

150,6

150,6

150,6

Квітень

103,1

143,1

143,1

143,1

Травень

101,3

139,9

139,9

139,9

Червень

100,8

138,0

138,0

138,0

Липень

99,5

139,2

139,2

139,2

Серпень

99,9

139,5

139,5

139,5

Вересень

101,1

136,9

136,9

136,9

Жовтень

101,7

132,9

132,9

132,9

Листопад

101,5

129,5

129,5

129,5

Грудень

102,1

124,7

124,7

124,7

2009 рік

Січень

102,9

118,4

118,4

118,4

Лютий

101,5

115,2

115,2

115,2

Березень

101,4

112,2

112,2

112,2

Квітень

100,9

110,3

110,3

110,3

Травень

100,5

109,3

109,3

109,3

Червень

101,1

107,0

107,0

107,0

Липень

99,9

107,2

107,2

107,2

Серпень

99,8

107,6

107,6

107,6

Вересень

100,8

106,0

106,0

106,0

Жовтень

100,9

104,1

104,1

104,1

Листопад

101,1

101,9

101,9

101,9

Грудень

100,9

100,2

100,2

100,2

2010 рік

Січень

101,8

96,6

96,6

96,6

Лютий

101,9

92,9

92,9

92,9

Березень

100,9

91,3

91,3

91,3

Квітень

99,7

91,8

91,8

91,8

Травень

99,4

92,9

92,9

92,9

Червень

99,6

93,7

93,7

93,7

Липень

99,8

94,1

94,1

94,1

Серпень

101,2

91,8

91,8

91,8

Вересень

102,9

86,4

86,4

86,4

Жовтень

100,5

85,5

85,5

85,5

Листопад

100,3

84,9

84,9

84,9

Грудень

100,8

83,5

83,5

83,5

2011 рік

Січень

101,0

81,7

81,7

81,7

Лютий

100,9

80,1

80,1

80,1

Березень

101,4

77,6

77,6

77,6

Квітень

101,3

75,3

75,3

75,3

Травень

100,8

73,9

73,9

73,9

Червень

100,4

73,2

73,2

73,2

Липень

98,7

75,5

75,5

75,5

Серпень

99,6

76,2

76,2

76,2

Вересень

100,1

76,0

76,0

76,0

Жовтень

100,0

76,0

76,0

76,0

Листопад

100,1

75,8

75,8

75,8

Грудень

100,2

75,5

75,5

75,5

2012 рік

Січень

100,2

75,1

75,1

75,1

Лютий

100,2

74,8

74,8

74,8

Березень

100,3

74,2

74,2

74,2

Квітень

100,0

74,2

74,2

74,2

Травень

99,7

74,8

74,8

74,8

Червень

99,7

75,3

75,3

75,3

Липень

99,8

75,6

75,6

75,6

Серпень

99,7

76,2

76,2

76,2

Вересень

100,1

76,0

76,0

76,0

Жовтень

100,0

76,0

76,0

76,0

Листопад

99,9

76,2

76,2

76,2

Грудень

100,2

75,8

75,8

75,8

2013 рік

Січень

100,2

75,5

75,5

75,5

Лютий

99,9

75,6

75,6

75,6

Березень

100,0

75,6

75,6

75,6

Квітень

100,0

75,6

75,6

75,6

Травень

100,1

75,5

75,5

75,5

Червень

100,0

75,5

75,5

75,5

Липень

99,9

75,6

75,6

75,6

Серпень

99,3

76,8

76,8

76,8

Вересень

100,0

76,8

76,8

76,8

Жовтень

100,4

76,2

76,2

76,2

Листопад

100,2

75,8

75,8

75,8

Грудень

100,5

74,9

74,9

74,9

2014 рік

Січень

100,2

74,6

74,6

74,6

Лютий

100,6

73,6

73,6

73,6

Березень

102,2

69,8

69,8

69,8

Квітень

103,3

64,4

64,4

64,4

Травень

103,8

58,4

58,4

58,4

Червень

101,0

56,9

56,9

56,9

Липень

100,4

56,2

56,2

56,2

Серпень

100,8

55,0

55,0

55,0

Вересень

102,9

50,6

50,6

50,6

Жовтень

102,4

47,1

47,1

47,1

Листопад

101,9

44,4

44,4

44,4

Грудень

103,0

40,1

40,1

40,1

2015 рік

Січень

103,1

35,9

35,9

35,9

Лютий

105,3

29,1

29,1

29,1

Березень

110,8

16,5

16,5

16,5

Квітень

114,0

2,2

2,2

2,2

Травень

102,2

Червень

100,4

Липень

99,0

Серпень

 

Вересень

 

Завантажити таблицю для программы salary та для xls

 

Комментарии 

 
+1 # Инга 02.09.2015 13:56
Здравствуйте!
Скажите пжл почему значения индексации на все три месяца (июль-сентябрь) одинаковые?
 
 
0 # Administrator 05.09.2015 13:04
Потому, что за это время (с июня месяца) порог индексации не превысил 101%. Поэтому коэффициент индексации остаётся без изменений.
 
 
-1 # Инга 08.09.2015 14:10
Спасибо за отчет!
 
 
0 # Лілія 07.09.2015 09:31
скажіть, будь ласка, чому індексація на вересень розрахована до прож. мінімуму 1218грн, якщо з 1 вересня п.м. становить 1378грн?
Дякую!
 
 
+5 # Administrator 07.09.2015 09:50
Можливо так і буде, але тоді, коли ухвалять прожитковий мінімум 1378 грн. Наразі, обіцяти не означає виконати.
 
 
+3 # ІРУСЯ 11.09.2015 12:37
Доброго дня підскажіть будь-ласка якщо заробітну плату підвищать до 1378 грн. то тоді індексація згорає чи залишається без змін????
 
 
0 # Administrator 11.09.2015 13:50
Вираховується фіксова сума індексаціі (поточна-підвищення), яка буде постійно нараховуватися, пропорційно відпрацьованому часу. Місяць стає базовим.
 
 
+2 # Svitlana 11.09.2015 20:15
Доброго вечора, підскажіть будь-ласка, якщо педагог в 2012 році пішов в декрет, то при виході з дикрету, я повинна рахувати йому індексацію з базовим місяцем січень 2013 року, але за період дикрету у педагога збільшився стаж, чи вплине це на базовий місяць?
 
 
-1 # Инга 15.09.2015 13:53
Здравствуйте
Помогите пжл разобратся.
С 01.09.15 увеличили оклад директору, понятно что этот месяц становится базовым для начисления индексации, вопрос, первичная индексация до повышения начисляется или вообще пока не начислять индексацию?
 
 
+1 # Administrator 15.09.2015 14:06
Если в сентябре возможна текущая индексация, но произошло повышение дохода, то вычисляете фиксированную сумму индексации = (текущая индексация - сумма повышения дохода), она и будет начисляться каждый месяц, пропорционально отработанному времени. Текущая индексация с сентября не начисляется до превышения порога индексации 101% в одном из последующих месяцев.
 
 
0 # Инга 15.09.2015 14:15
Можно на примере, не совсем понятно! Спасибо
 
 
0 # Administrator 15.09.2015 16:24
Например, базовый месяц январь 2013 года. В сентябре 2015 года текущая индексация составит 1378*75,5%=1040,39 грн. Повышение дохода 2611-2198=413 грн. Фиксированная сумма индексации в сентябре будет 1040,39-413=627,39 грн. Сентябрь 2015 года базовый месяц, индекс инфляции 1 или 100%, текущая индексация отсутствует.
 
 
0 # Svitlana 15.09.2015 15:04
Підскажіть будь-ласка, якщо педагог в 2012 році пішов в декрет, то при виході з дикрету, я повинна рахувати йому індексацію з базовим місяцем січень 2013 року, але за період дикрету у педагога збільшився стаж, чи вплине це на базовий місяць?
 
 
0 # Administrator 15.09.2015 16:27
Все, що змінилося в доході в більшу сторону вплине на базовий місяць. Про одноразові виплати я не кажу, вони не враховуються та й не нараховуються працівникам в відпусці по догляду за дитиною.
 
 
0 # Инга 16.09.2015 09:31
Спасибо за ответ.
Но у меня получается так:
базовый месяц до повышения ЗП 01.12.14
1218*40,1%=488,42
повышение 2000-1220=780
фиксированная индексация -291,58
значение с минусом,это значит что пока не повысится мин. ЗП или не наступит индексация на новый базовый месяц (01.09.15) мне начислять индексация не нужно ???????
 
 
0 # Administrator 16.09.2015 11:10
Да. Если сумма повышения дохода больше суммы индексации, то индексация не начисляется. Базовый месяц сентябрь 2015 года. Когда появится право на текущую индексацию пока не известно. На данный момент индексы меньше 100%, в результате порог индексации четвертый месяц подряд не превышает 101%. Так, возможно, будет продолжаться до конца осени.
 
 
0 # Инга 16.09.2015 13:27
Спасибо
 
 
0 # Галина роза 18.09.2015 10:37
Базовий місяць для індексації січень 2014 року. Працівник відпрацював в вересні 2015 року 19 р.д. заробітна плата склала 4275 грн. Яка індексація повинна йому нараховуватись?
 
 
-1 # Administrator 18.09.2015 10:52
Для базового місяця січень 2014 року, в вересні 2015 року індексація складе: 1378*74,6%=1027,99грн. За 19 відпрацьованих днів сума індексації складе 1027,99/22*19=887,81 грн. (якщо він працює на 1,00 ставки)
"У разі коли особа працює неповний робочий час, сума індексації визначається із розрахунку повного робочого часу, а виплачується пропорційно відпрацьованому часу" п.4 порядку 1078
 
 
0 # Галина роза 18.09.2015 11:00
на підприемстві в кінці кварталу нараховуемо винагороду за вислугу років поквартально.чи маємо право щомісяця рахувати індексацію. базовий місяць - січень 2014 року.
 
 
0 # Administrator 18.09.2015 16:04
Якщо винагороду за вислугу років встановлено працівникові вперше, або її розмір збільшився, то місяць, в якому відбулося зростання доходу по вищевказаним причинам вважається базовим. В інших випадках базовий місяць не змінюється, індексація нараховується щомісячно на основі порядку 1078.
 
 
0 # Наталія 18.09.2015 11:53
В межах якої суми індексувати зарплату за вересень 2015р.? 1218 чи 1378?
 
 
+2 # Administrator 18.09.2015 16:07
Законопроект 3060 "Про Державний бюджет України на 2015 рік" (щодо підвищення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати), Верховна Рада ухвалила, то після деяких процедур з 1 вересня 2015 року прожитковий мінімум та мінімальна зарплата буде становити 1378 грн. Рано чи пізно - прийдеться рахувати чи перераховувати індексацію та посадові оклади від цих показників і за вересень. Коли че зробити залишається на Ваш розсуд.
 
 
0 # олена 11 18.09.2015 13:34
якщо є фіксована величина індексації,пото чна індексація відсутня. У вересні зросла постійна складова з/пл. як розрахувати індексацію.
 
 
+2 # Administrator 18.09.2015 16:11
Якщо підвищення доходу менше ніж сума фіксованої індексації (поточна відсутня), то відбувається підвищення доходу та додається раніше зафіксована сума індексації (без змін). Якщо підвищення доходу більше ніж сума фіксованої індексації, то дохід підвищується, а фіксована сума індексації анулюється.
 
 
0 # Наталія 18.09.2015 14:55
У працівника до липня2015р. нараховувалась фіксована індексація 354,19грн. Базовим був січень 2014р., тому нараховувалась ще й поточна індексація. В липні вона би становила 908,63 грн. В липні піднялась зарплата за рахунок постійних складових на 439,60 грн. Була встановлена нова фіксована індексація 823,22 грн. Липень 2015р. став базовим. У вересні 2015р. зарплата збільшується на 660,80 грн. Чи продовжувати виплачувати фіксовану індексацію у розмірі 823,22 грн.?
 
 
+1 # Administrator 18.09.2015 16:15
Так продовжувати виплачувати фіксовану суму індексації, адже підвищення доходу менше ніж сума фіксованої індексації, а поточна індексація відсутня.
"Якщо наступне підвищення заробітної плати не перевищує фіксовану величину, то здійснюється підвищення заробітної плати та додається раніше зафіксована величина індексації" дод.4 порядку 1078
 
 
0 # Богдан 20.09.2015 01:51
Добрий день , якщо в мене ставка була піднята в квітні і становила 2800 . то з вересня якщо закон приймуть буде від ставки індексація чи від всієї зарплати ? і який процент буде індексації 13.1 ?
 
 
0 # Administrator 21.09.2015 08:14
"Індексації підлягають грошові доходи населення у межах прожиткового мінімуму, встановленого для відповідних соціальних і демографічних груп населення" п.4 порядку 1078
З 1 вересні 2015 року прожитковий мінімум становитиме 1378 грн.
Ща Вас цікавить не зовсім зрозуміло. І не вказано в квітні якого року зросли доходи. Якщо це квітень 2015 року, то в вересні індексація складе 1378*2,2%=30,32 грн.
 
 
0 # Ольга 11 21.09.2015 07:49
Добрий день. Будь ласка підкажіть, як розрахувати суму індексації за вересень при відрядній системі оплати праці, базовий місяць - грудень 2013
 
 
0 # Administrator 21.09.2015 08:23
Закон про індексацію доходів один на всі види доходів. Для базового місяця грудень 2013 року індексація в вересні 2015 року складатиме 74,9%. Індексується сума доходу в межах прожиткового мінімуму (з 1 вересня 2015 року це буде 1378 грн)
Сума доходу (< = 1378) * 74.9% = сума індексації.
 
 
0 # Ольга 11 21.09.2015 07:55
Добрий день. Як розрахувати суму фіксованої індексації за весерень при відрядній системі оплати праці, базовий місяць - грудень 2013
 
 
+1 # Administrator 21.09.2015 08:34
Розраховуєте поточну індексацію і від неї віднімаєте різницю в доходах за вересень по новим та старим ставкам (якщо вони змінилися).
Сума доходу (< = 1378) * 74.9% - (дохід по новим ставкам - дохід по старим ставкам) = фіксована сума індексації.
 
 
+1 # Галя 21.09.2015 10:29
Як правильно порахувати індексацію у вересні 2015р.мед.працівнику при нормі робочого часу 169,4год.Відпрацьовано 171год, 50 год нічних і 30% вислуга років. Оклад до 01.09.2015р-1474 грн.
Оклад з 01.09.2015р. - 1751 грн.
Базовий місяць - січень 2013р.
 
 
0 # Administrator 21.09.2015 10:43
Якщо з урахуванням нового прожиткового мінімуму, то 1378 * 75,5% = 1040,39 грн. Але Вам потрібно вирахувати фіксовану суму індексації: 1040,69 - підвищення доходу
Перевищення норми часу не враховується, розраховуємо відносно графіка робочого часу.
 
 
0 # Галя 21.09.2015 10:49
Яка буде фіксована індексація ?
 
 
0 # Administrator 21.09.2015 10:52
Я ж написав: 1040,69 - підвищення доходу = фіксована сума індексації.
Підвищення доходу - це різниця між нарахованим доходом по новим ставкам та старим ставкам.
 
 
0 # Галя 21.09.2015 11:09
Фіксована індексація= 1040,69 чи 1040,39 - підвищення доходу.
До підвищення доходу враховувати нічні години (35%)до 01.09.2015р.-152,27грн.
з 01.09.2015р -180,89грн) і вислугу років?
Дуже дякую.
 
 
0 # Administrator 21.09.2015 11:26
1378 * 75,5% = 1040,39 грн
То вже механічні помилки, вибачте, голова йде обертом.
Нічні та вислуга років враховуються. Тільки для розрахунку беремо нічні за вересень, у вересні ж відбувається підвищення.
 
 
0 # Галя 21.09.2015 11:32
Дуже дякую.Гарного Вам дня.
 
 
0 # Administrator 21.09.2015 11:35
Дякую.
Приблизний розрахунок:
1474 + 152,27(нічні) + 442,20(вислуга) = 2068,47 грн до підвищення
1751 + 180,89(нічні) + 525,30(вислуга) = 2457,19 грн після підвищення
Сума підвищення 2457,19-2068,47=388,72 грн.
Фіксована сума індексації 1040,39-388,72=651,67 грн.
 
 
0 # Галя 21.09.2015 14:02
Чи впливає збільшення напруженості на визначення розміру фіксованої індексації з вересня 2015 року?
Оклад до 01.09.2015р.-1312 грн
Оклад з 01.09.2015р. -1558грн
Базовий місяць - січень 2013року.
50% за напруженість праці з 01.09.2012 року. Фіксована індексація з 01.09.2015р. 794,39грн чи 671,39 грн.
 
 
0 # Administrator 21.09.2015 20:49
Так, надбавка за складність та напруженість праці враховується при порівнянні доходів. Якщо "збільшення надбавки" мається на увазі за рахунок підвищення посадового окладу (надбавка залишається 50%), тоді 671,39 грн фіксована сума індексації.
 
 
0 # Наталія 21.09.2015 14:22
Доброго дня! У серпня 2015р. працівниці нараховано 1678 грн. за основною посадою та 737 грн. за посадою, яку вона займає за сумісництвом на цьому ж підприємстві (робочий день становить 12 годин) Окрім цього була нарахована індексація 935,42 грн.(базовий-вересень 2013р.) У вересні 2015р. підвищується оклад як за осговною посадою, так і за сумісництвом. Як розрахувати фіксовану індексацію. Чи враховувати підняття зарплати за сумісництвом? Дякую
 
 
+1 # Administrator 21.09.2015 20:55
Індексація нараховується за основною посадою, і фіксована сума індексації визначається лише за сумою підвищення доходу по основній посаді.
 
 
0 # Людмила 21.09.2015 16:02
Підкажіть будь-ласка. Помічника вихователя довантажили з 0,5 ставки(631,50 грн.) до 0,9 ставки (1136,70 грн.). Зміниться базовий місць? якщо виплачую поточну і фіксовану індексацію, фіксувати нову?
 
 
0 # Administrator 21.09.2015 20:56
Ні, базовий місяць не зміниться, якщо не було підвищено посадовий оклад.
"Місяць, в якому відбувається підвищення грошових доходів працівників у зв’язку із розширенням зони обслуговування, збільшенням обсягу робіт, суміщенням професій (посад), виконанням обов’язків тимчасово відсутнього працівника, оплатою за роботу за сумісництвом на одному підприємстві, в установі, організації, а також за рахунок збільшення розміру премії, не вважається базовим під час обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації (у разі, коли не відбувається підвищення тарифної ставки (окладу)" п.5 порядку 1078
 
 
0 # людмила 21.09.2015 21:29
Дуже дякую.
 
 
0 # Галя 22.09.2015 10:09
Зарплату за вересень потрібно зареєструвати у держ.казначействі до 25.09.2015р. Як рахувати зарплату за вересень 2015р. по нових окладах чи старих?
Чи вже діє Постанова КМУ?
 
 
+1 # Administrator 22.09.2015 11:03
Постанова діє, але не кожне казначейство приймає розрахунок по новим показникам. Уряд оголосив доплату в жовтні 2015 року за вересень 2015 року, на те й орієнтуються. Передзвоніть в своє казначейство, чи буде фінансування, тоді можна рахувати по новому.
 
 
0 # Любовь 22.09.2015 11:28
Подскажите, пожалуйста, если у человека базовый месяц январь 2013, ему выплачивалась текущая индексация исходя из размера мин.зарплаты 1218 грн. С сентября 2015г. повышение до 1378 грн. Месяц становится базовым, я расчитываю фиксированную суму индексации и начинаю выплачивать эту фиксированную сумму с сентября? и продолжаю до следующего повышения? Спасибо заранее.
 
 
0 # Administrator 22.09.2015 12:00
Базовый месяц сентябрь 2015 года. Текущая индексация рассчитывается в пределах прожиточного минимума (1378 грн.). При повышении дохода рассчитывается фиксированная сумма индексации и выплачивается постоянно, без изменений, пропорционально отработанному времени до повышения, которое превысит сумму фиксированной индексации.
 
 
0 # Олена1402 22.09.2015 11:39
Добого дня! Базовий місяць для проведення індексації - грудень 2013 року. Відсоток 74,9.
Зарплата до вересня 2015 року 1268 грн(мінімальна 1218+50 грн).
Якщо з 1 вересня мінімальна зарплата 1378 грн, отже наш оклад стає 1428 грн(1378+50 грн).
Допоможіть вирахувати фіксовану індексацію???
Чи правильно я думаю:
1378,00х 74,9%=1032,12 грн,
1268 - до підвищення
1428- після підвищення
1428-1268 =160 грн.
Фіксована індексація = 1032,12-160 =872,12 грн.
Чи правильний цей розрахунок????
 
 
0 # Administrator 22.09.2015 12:01
Розрахунок правильний.
 
 
0 # Олена1402 22.09.2015 12:05
Дякую Вам за допомогу!!!
 
 
-1 # Галина роза 22.09.2015 12:23
в жовтні2015 року збільшуємо заробітну плату на п"ятсот гривень. Чи буде рахуватись фіксована індексація і скільки? наперед вдячна
 
 
0 # Administrator 22.09.2015 12:39
Якщо поточна індексація буде меншою за 500 грн, то фіксованої суми індексації не буде. Якщо ж більша, то фіксована=поточна-500 грн.
 
 
0 # Biralara 22.09.2015 13:55
Добрий день! Працівнику виплачувалась фіксована індексація і поточна (базовий місяць січень 2013р.). Якщо сума підвищення доходу у вересні 2015р.перевищила фіксовану суму індексації, вона пропадає, а що стає з поточною?
 
 
+1 # Administrator 22.09.2015 18:54
Якщо нараховується фіксована та поточна індексація, то підвищення доходу повинно перевищити загальну суму індексації, щоб індексація більше не нараховувалася.
У протилежному випадку користуємося правилом:
фіксована + поточна - підвищення доходу = нова фіксована сума індексації
 
 
0 # Biralara 23.09.2015 07:23
Дякую за вичерпну відповідь!
 
 
0 # Наталія 23.09.2015 15:31
Доброго дня! Допоможіть визначити фіксовану суму індексації Зарплата у серпні 1233,00(оклад)+131,16(фіксована індексація)+573,68(поточна індексація базовий жовтень 2014 )
У вересні піднімається оклад і становитиме 1393,00 + настає право на доплату за вислугу років 10%
Якою буде сума фіксованої індексації?
Мій розрахунок:
131,16(фіксована) + 649,04(поточна) =780,20-можлива індексація у вересні
зарплата у вересні 1393,00+139,30=1532,30
зарплата у серпні 1233,00
зарплата підвищилась на 299,30
нова фіксована індексація - 480,90
Чи правильний цей розрахунок?
 
 
+1 # Administrator 23.09.2015 16:47
Все правильно. 131,16+649,04-299,30=480,90
 
 
0 # Наталія 23.09.2015 17:41
Дякую!
 
 
0 # # Ольга 24.09.2015 07:59
Доброго дня.При розрахунку фіксованої суми індексації за вересень 2015р. суму підвищення зарплати віднімати від серпневщї індексацію -1218,00 (фіксована +поточна-збільнення)чи від вересневої 1378,00 (фіксована +поточна-збільшення) уточніть будь ласка як правильно.Дякую.
 
 
0 # Administrator 24.09.2015 09:06
Підвищення в вересні, отже серпень тут зовсім не при чому. Порівнюємо доходи вересня до підвищення та після підвищення. Фіксована за вересень + поточна за вересень - підвищення доходу у вересні = нова фіксована сума індексації.
Прожитковий мінімум з 1.09.2015 року 1378 грн.
 
 
0 # Галя 24.09.2015 09:18
Чи коригувати відпускні за вересень місяць, у зв"язку з підвищенням пос.окладів ?
Чи коригується індексація зарплати, відпускні та лікарняні за останні 12 місяців, що передують відпустці?
 
 
0 # Administrator 24.09.2015 10:00
У вересні 2015 року підвищення доходів - отже для розрахунку відпусти беруться попередні 12 місяців, сума яких повинна корегуватися на коефіцієнт підвищення окладів. Якщо відпустки за вересень уже були нараховані раніше, робиться перерахунок і доплата. Індексація та лікарняні не перераховуються .
 
 
0 # Галя 24.09.2015 10:33
Чи коригується для відпускних за вересень 2015р. на коеф.підвищ.з-ти - індексація, лікарняні та відпускні з вересня 2014р по серпень 2015р чи тільки посадові оклади?
 
 
0 # Administrator 24.09.2015 10:56
Не тільки посадові оклади корегуються, а й усі види нарахування, які входять в розрахунок відпусток, та не розраховані з середнього заробітку або були разовими виплатами. Індексація - корегується, лікарняні та відпустки - не корегуються на коефіцієнт підвищення (тобто входять в розрахунок без змін).
 
 
0 # Евгенія 24.09.2015 10:35
Доброго дня!Допоможіть визначити фіксовану суму індексації для відрядників.До підвищення тарифна ставка робітника 1 розряду була 1242,36 грн.,у вересні підвищилась до 1500,00 грн.Базовий місяць був грудень 2013 року.Розрахунок робити виходячи з тарифної ставки 1 розряду, чи брати до уваги різні розряди працівників?
 
 
0 # Administrator 24.09.2015 11:05
Беремо до уваги доходи кожного працівника до підвищення та після підвищення доходу та вираховуємо різницю. Потім від поточної індексації за вересень віднімаємо цю різницю і отримуємо фіксовану суму індексації. У кожного працівника можуть бути різні суми.
В зазначеному прикладі: 1500-1242,36=257,64 грн підвищення доходу (якщо не було інших нарахувань, які також є об'єктами індексації). Поточна індексація в вересні 2015 року склала б 1378*74,9%=1032,12 грн. Фіксована сума індексації 1032,12-257,64=774,48 грн.
 
 
0 # Людмила 24.09.2015 12:09
Доброго дня! Допоможіть будь ласка визначити фіксовану та поточну індексацію, якщо базовим місяцем є грудень 2012 року? (оклад 1625)
 
 
0 # Administrator 24.09.2015 12:40
Для вересня 2015 року поточна індексація складе 1378*75,8%=1044,52 грн. Фіксована сума індексації визначається в місяці підвищення доходу, як різниця між поточною індексацією та сумою підвищення доходу. Місяць підвищення доходу - базовий, поточна індексація не нараховується.
 
 
0 # Наташа 24.09.2015 14:52
Підскажіть будь ласка, якщо в мене базовий місяць липень 2015 року (зросла вислуга років), фіксована сума індексації, поточної немає, то в зв"язку з підвищенням заробітної плати в вересні базовий місяць залишається липень чи стає вересень? На фіксовану суму підвищення не впливає.
 
 
0 # Administrator 24.09.2015 16:45
Місяць, в якому зростає грошовий дохід, вважається базовим п.5 порядку 1078
Якщо підвищення доходу менше ніж фіксована сума індексації, то вона додається без змін дод.4 порядку 1078.
 
 
0 # мар яна 25.09.2015 09:13
Доброго дня! Допоможіть будь ласка визначити фіксовану та поточну індексацію, якщо базовим місяцем є грудень 2013 року?оклад включно по серпень 1218 з вересня 1378.
 
 
0 # Administrator 25.09.2015 13:03
Якщо більше ніяких доплат немає то фіксована сума індексації складе: 1378*74,9%=1032,12-160=872,12 грн.
Вересень базовий, поточної індексації немає.
 
 
0 # Наташа 25.09.2015 09:30
Доброго дня! Підскажіть будь ласка як мені правильно зробити. У працівника базой місяць липень 2014 року, фіксована сума індексації становить 606,62, підвищення на суму 200,00 в вересні. Чи правильно я рахую суму нової фіксованої 606,62 + 684,52(поточна) - 200 = 1091,14
 
 
0 # Administrator 25.09.2015 13:06
606,62+740,72(1378*56,2%)-200=1147,34 грн
 
 
0 # Оксана 25.09.2015 09:50
А якщо надбавка за вислугу років змінилася у квітні 2015 тодіж визначена нова фіксована в сумі 426,64. у вересні поточна 30,32грн, ріст зарплати 184 грн. Потрібно визначати нову фіксовану суму 426,64+30,32-184=210,92 , чи залишаєм 426,64+30,32
адже поточна менша росту зарплати????
 
 
0 # Administrator 25.09.2015 13:07
Визначати нову фіксовану суму 426,64+30,32-184=210,92 грн.
 
 
0 # марина2 25.09.2015 13:32
Допоможіть будь ласка визначити фіксовану та поточну індексацію за серпень, якщо базовим місяцем є грудень 2013 року?оклад 1218. Дякую
 
 
0 # Administrator 25.09.2015 13:48
Фіксована сума індексації визначається у разі наявності поточної індексації та підвищення доходу.
Поточна індексація в серпні 2015 року складає 1218*74,9%=912,28 грн.
 
 
0 # марина2 25.09.2015 13:55
поточна 912,28 за серпень, підняття заробітної плати не було, буде вже у вересні із зміною мінім. з.пл. то як вирахувати фіксовану
 
 
0 # Administrator 25.09.2015 14:03
Я ж не знаю всіх доходів працівника і Ви не вказуєте. Якщо дохід складається лише з окладу, то у вересні фіксована сума індексації складе: 1378*74,9%=1032,12грн-160(1378-1218)=872,12 грн.
 
 
0 # марина2 25.09.2015 14:08
вибачте, оклад 1218 ранг 55 стаж 254.60 більше ніяких доплат не було. мене цікавить серпень місяць фіксована інд. Дякую
 
 
0 # Administrator 25.09.2015 23:06
Я вище вже відповідав: Фіксована сума індексації визначається у разі наявності поточної індексації та підвищення доходу.
Поточну індексацію за серпень вирахували - 912,28 грн. Вище було вказано: "підняття заробітної плати не було", то яка може бути фіксована індексація?
 
 
0 # оксана 25.09.2015 20:43
Підкажіть будь-ласка, чи втрачається поточна і фіксована індексація, якщо піднято зарплату з 0.7 ставки до повної ставки.
Наперед вдячна, підкажіть в якому періоді враховувати святковий день, 14 жовтня, тобто 354 календарні дні при розрахунку відпускних.
 
 
0 # Administrator 25.09.2015 23:15
Ні індексації не втрачаються, ні місяць базовий не змінюється при збільшенні об'єму робіт з 0,7 до 1,00 ставки (п.5 порядку 1078).
Перший раз святковий день встановлено в жовтні 2015 року. При розрахунку відпусток, починаючи з листопада місяця, буде враховуватися дохід за жовтень, разом з тим з кількості календарних днів за жовтень вираховуємо 1 день. Буде це 354 днів на рік, чи інша кількість днів, залежить від того, які місяці будуть враховані при розрахунку.
 
 
0 # Галя 27.09.2015 18:57
Чи впливає внутрішнє сумісництво на індексацію? Оклад лікаря до 01.09.2015р.-3983,27 = 3354,72 (2580,55 за осн.пос.+774,17висл.років) і внутрішнє сум. 628,55 (483,50 внут.сум.+145,05 вис.років)
З 01.09.2015р -4731,54= 3985,01(3065,39 за осн.пос.+919,62вис.років) і внутр.сум.746,53 (574,25+172,28)
Базовий січень 2013 р.
Фіксована індексація 410,10грн чи 292,12 грн.з вересня 2015р.
ДЯКУЮ.
 
 
0 # Administrator 27.09.2015 19:08
"Індексація доходів працюючого населення проводиться за основним місцем роботи" ст. 10 ЗУ 1282. Тому сумісництво не може впливати на індексацію.
Доходи по сумісництву індексуються окремо і в другу чергу, і тільки у випадку, коли по основному місяцю роботи доходи менше прожиткового мінімуму за повну ставку.
 
 
0 # Галя 27.09.2015 22:47
Допоможіть визначити базовий м-ць та індексацію у вересні 2015р. Людина прийнята на роботу 01.04.2015р. з окладом 1263грн,а з 01.09.2015р.- 1467 грн.
 
 
0 # Administrator 27.09.2015 23:33
Якщо підвищення доходу у вересні 2015 року то він і є базовим місяцем. Фіксована сума індексація у вересні 2015 року складе 1378*16,5%=227,37 - (1467-1263) = 23,37 грн. (якщо дохід складається тільки з окладу)
 
 
0 # Ніна 28.09.2015 14:29
Як індексувати заробітну плату з базовим місяцем січень 2015 рік (сума з/п 1218) після підвищення з 1 вересня 2015 р. мінімальної заробітної плати - 1378.Який місяць рахувати базовим вересень 2015 чи залишається січень 2015?
 
 
0 # Administrator 28.09.2015 15:49
Якщо базовий місяць - січень 2015 року, то в вересні 2015 року сума можливої поточної індексації буде складати 1378*35,9%=494,70 грн. Якщо дохід складається тільки з окладу, то сума фіксованої індексації в вересні 2015 року складе 494,70-(1378-1218)=334,70 грн. Вересень 2015 року тепер базовий місяць.
 
 
0 # Інна 29.09.2015 09:06
Допоможіть будь-ласка. У працівниці до вересня була зарплата 1218,00 грн. З 1 вересня 2015 року підвищилася зарплата до 1378. З 2 вересня 2015 року працівницю перевели на другу посаду з зарплатою 2018 грн. Фіксована сума індексації -840,00, поточна сума індексації - 1032,12. Як правильно вирахувати нову фіксовану індексацію(врах овуючи підвищення з 1 вересня, чи підвищення 3 2 вересня?)
 
 
0 # Administrator 29.09.2015 10:34
Ситуація неординарна, але з 1.09.2015 року соціальні стандарти змінилися, а отже і нарахування грошового доходу має бути за новими ставками. Отже вирахувати нову фіксовану суму індексації потрібно з 1 вересня. А при переведенні вже враховувати нову фіксовану суму індексації.
 
 
0 # Юля Олександрівна 29.09.2015 15:23
Прошу допомоги! Чи коригуються лікарняні, індексація які входять в розрахунковий період відпустки.
 
 
0 # Administrator 29.09.2015 17:21
Лікарняні та відпустки не корегуються, вони розраховані виходячи з середньої заробітної плати. А індексація корегується як і інші складові ФОП.
 
 
0 # Галина роза 30.09.2015 07:52
Доброго дня! Мій оклад 3205 гривень .Базовий місяць для індексації був січень 2014 року, тобто в вересні 2015 року індексація становить 1027,99 гривень. В жовтні піднімають оклад до 3600 гривень . Чи буде фіксована індексація, і в якому розмірі. Наперед вдячна
 
 
0 # Administrator 30.09.2015 09:07
Згідно п.5 порядку 1078:
1027,99-(3600-3205)=632,99 грн.
 
 
0 # Галина роза 01.10.2015 08:11
В вересні 2015 року збільшили тарифну розцінку для робітників. останнє збільшення було в січні 2014 року. як рахувати індексацію в вересні робітникам і чи буде вона? Дякую
 
 
0 # Administrator 01.10.2015 08:29
Якщо підвищення було в січні 2014 року, то цей місяць базовий. У вересні 2015 року поточна індексація складе 1378*74,6%=1027,99 грн. Якщо у вересні відбувається підвищення доходу, то вираховуємо фіксовану суму індексації: 1027,99-сума підвищення доходу, яка нараховується постійно без змін, пропорційно відпрацьованому часу.
 
 
0 # Ольга 1979 02.10.2015 11:05
Доброго дня, місяць прийняття на роботу серпень 2015, у вересні збільшилась зарплата. То базовий місяць вересень? І якщо в таблиці індексації нема на цей місяць показників, то зарплату ще не індескуємо? Дякую за відповідь.
 
 
0 # Administrator 02.10.2015 11:22
Так, вересень 2015 року - базовий місяць. Індексація пока що не нараховується, ще з базового місяця травня 2015 року коєфіцієнти індесації відсутні.
 
 
0 # Светлана18 02.10.2015 15:37
Доброго дня. Базовий місяць для працівника є грудень 2013р. Оклад 1220,00 грн. В вересні 2015р. оклад підвищевся до 1390,00грн. Фіксована індексація розраховуєть 1378,00грн.*74,9% = 1032,12грн. якщо підвищення було на 170грн. тоді фксована індексація = 862,12грн.Підкажіть, будь-ласка я вірно зрозуміла. Дуже дякую
 
 
0 # Administrator 02.10.2015 23:37
Вірно, якщо крім окладів немає інших доплат та надбавок.
 
 
0 # Lyona 02.10.2015 20:57
Доброго дня! А якщо базовий місяць прийнятя на роботу липень 2015, у вересні збільшилась зарплата на 296 грн. Поточної індексації ще не має. Фіксована індексація не нараховується? Дякую.
 
 
0 # Administrator 02.10.2015 23:36
Ні поточна, ні фіксована не нараховується.
 
 
0 # Ятака 04.10.2015 19:14
Базовий місяць для індексації січень 2014.До 9вересня 2015 оклад 1218+ранг 55+надбавка складність і напруженість 382 (30%).З 10 вересня 1218+55+надбавку за складність збільшено до 45% тобто 572грн.У вересні ще й підвищення окладу до 1378.ЯК розрахувати індексацію коли в одному місяці і підвищення надбавки і окладу?
 
 
0 # Administrator 05.10.2015 12:29
На 1.09.2015 року підвищилися посадові оклади. Вираховуємо суму підвищення та фіксовану суму індексації.
 
 
0 # Mira 05.10.2015 14:41
Якщо працівник працює за основним місцем з березня 2015р. по 4 год. від ставки 1220грн. Тобто на пів ставки і отримував 610 грн. в місяць. З 01.09.2015р. заробітна плата підвищилась до 1390 і тепер його дохід складає 695грн.Тоді як бути з розрахунком? Як розрахувати фіксовану індексацію. Підкажіть будь ласка
 
 
0 # Administrator 05.10.2015 15:53
Сума підвищення доходу 1390-1220=170 грн. Можлива поточна індексація 1378*29,1%=401 грн. Фіксована сума індексації 401-170=231 грн. за 0,5 ставки 231*0,5=115,5 грн.
 
 
0 # Mira 05.10.2015 16:44
поточної індексації у вересні не буде, а тільки фіксована 115,50грн.Вірно?
 
 
0 # Administrator 05.10.2015 16:59
Так, поточної індексації не буде, вересень 2015 року - базовий місяць.
 
 
0 # Mira 05.10.2015 17:22
Дякую. зрозуміла
 
 
0 # lika 05.10.2015 17:20
Доброго дня! якщо працівник прийнятий з 16.03.2015р. на ставку 1350,00грн. + доплата за нічні по графіку і кожного разу у нього різна кількість нічних.З 01.09.2015 з/п збільшилась до 1450,00грн. Працівник відпрацював у вересні по нормі 176год. та +оплата за 49 год.нічних(141,29грн.- 35%). фіксована індексація розраховуєть: 1378,00грн.*29,1% = 401грн. якщо підвищення було на 109,74 грн.
1350 + 131,55(35%нічні)=1481,55 грн
1450 + 141,29 (35% нічні) = 1591,29 грн.
тоді фксована індексація = 401-109,74грн. = 291,26грн. Чи є це вірно? Чи включаються нічні в розрахунок фіксованої індексації? Дякую за відповідь
 
 
0 # Administrator 05.10.2015 20:34
Вірно. Нічні враховуються.
"...якщо умови оплати праці передбачають виплату за роботу у нічний час, то у випадку підвищення посадового окладу відбувається і підвищення зазначеної доплати. Таке підвищення враховується при визначенні базового місяця для проведення індексації"
 
 
0 # Лєра 06.10.2015 16:51
Доброго дня!Підкажіть будь ласка,як правильно коригувати відпускні нараховані у вересні м-ці2015р.Дякую
 
 
0 # Administrator 06.10.2015 17:22
Якщо коротко, то кожен з 12 місяців доходу множемо на коефіцієнт підвищення окладу. На коефіцієнт збільшуються всі види доходу, які не були разовими виплатами та не розраховувалися з середнього заробітку.
Приклад розрахунку.
 
 
0 # Катя 06.10.2015 18:06
Сума індексації зарплати за вересень 2015 р. Зарплата 1570,00. Базовий місяць травень 2015 р.
 
 
0 # Administrator 06.10.2015 18:44
При базовому місяці - травень 2015 року, у вересні-листопаді 2015 поточна індексація відсутня.
 
 
0 # ////////оля 07.10.2015 09:19
головний бухгалтер селищної ради Базовий місяць січень 2015р оклад- 1357грн,ранг-45грн,вислуга-140,20грн,індек.фікс.-139,00.В червні змінюється ранг-50,00.Як розрахувати індексацію з червня по вересень 2015року.Дуже дякую за відповідь.
 
 
0 # Administrator 07.10.2015 09:25
Червень 2015 року базовий місяць. З червня по вересень 2015 нараховується фіксована індексація 139 грн, поточна відсутня.
 
 
0 # ////////оля 07.10.2015 09:36
Як індексувати зарплату за вереснь 2015р коли оклад 1357,00
 
 
0 # Administrator 07.10.2015 12:41
Потрібно знати базовий місяць.
 
 
0 # ////////оля 07.10.2015 10:22
Якщо в держслужбовця оклад 1357 то в вересні 2015р підтягуємо до мінімальної зарплати 1378,00?Як розрахувати індексацію за вересень коли базовий червень 2015р і фікс індекс. становить 546,44грн?
 
 
0 # Administrator 07.10.2015 12:44
Вище писав, що фіксована сума індексації (546,44 грн), не змінюється, так і виплачується пропорційно відпрацьованому часу, а поточна індексація не нараховується, якщо базовий червень 2015 року.
 
 
0 # ZahovavkoA 07.10.2015 16:39
Доброго дня.Дуже цікавить питання,я 12 листопада виходжу в декретну відпустку,чи входитиме индексація в загальну сумму виплат?Або при розрахунках її будуть віднімати від загальної суми доходу?
 
 
0 # Administrator 07.10.2015 19:34
Це звичайний вид доходу ФОП, він входить у всі розрахунки.
 
 
0 # Ткаch 07.10.2015 20:21
В травні 2015 змінився тарифний розряд (базовий ммісяць). У вересні додалося класне керівництво, ще й 0,5 ставки в цьому ж учбовому закладі.
грудень 2013-1424грн.
травень 2015- 1684грн.-1424грн.=240грн.
індксація- 601-240=360
вересень 2015-1684+(1684*20%- класне керівництво)=2020
або 1684+(1684*20%)+850(0,5 ставки)=2870
2020-1684=336, або 2870-1684=1196
індексація за вересень є?Чи так як сказали в бухгалтерії в мене дуже велика зарплата:)
 
 
0 # Administrator 07.10.2015 21:55
Наскільки можна зрозуміти у травні 2015 року вирахувана фіксована сума індексації 360 грн. Залишилося зрозуміти 0,5 ставки - це сумісництво чи педнавантаження ?
 
 
0 # Галина роза 13.10.2015 09:40
базовий місяць січень 2014 року- оклад 3205.00+ доплата 480,75. В жовтні 2015 року- оклад 3600+доплата 540 гр. Яка буде індексація, і чи буде? Дякую
 
 
0 # Administrator 13.10.2015 09:53
Якщо базовий місяць січень 2014 року, то в жовтні 2015 року можлива поточна індексація складе 1378*74,6%=1027,99грн. Сума підвищення доходу становить: (3600+540)-(3205+480,75)=454,25 грн. Фіксована сума індексації у жовтні 2015 року:1027,99-454,25=573,74 грн. Поточна індексація у жовтні не нараховується (п.5 порядку 1078)
 
 
0 # МАРІЯ 13.10.2015 13:26
працівникам УТОС організація сліпих яка індексація
 
 
0 # Administrator 13.10.2015 17:02
Індексація як і у всіх - згідно закону та порядку про індексацію. Щоб вирахувати суму індексації потрібно знати базовий місяць.
 
 
0 # МАРІЯ 13.10.2015 13:29
оплата праці працівників УТОС небюджетна організація сліпих
 
 
0 # Галя 16.10.2015 12:53
Допоможіть розібратися з індексацією лікаря?Лікар І квал.категор.- січень 2013р.-базовий. Оклад 1806грн,надбавка за вислугу років 30%(541,80). Термін дії посвідчення до 21.05.2014р.
З 22.05.2015р.-без категорії,оклад 1551+465,30висл.років. Від 19.03.2015р. до 19.03.2020року продовжено І квал.катег.Оклад стає 1806+541,80в.р. Чи правильно я робила: з квітня 2014 року до березня 2015 року платила поточну індексацію (січень 2013 - базовий). З березня 2015року визначила фікс.індексацію 22,94 грн (354,44пот.інд-331,50підв)базовий стає березень 2015р.і оплачую до вересня 2015р.
З вересня 2015 року оклад 2145+643,50в.р. (2788,50-2347,80(1806+541,80)=440,70 підв.з\п. Сума підвищення перевищила суму індексації: 22,94 фікс.ін+227,37пот.ін.=250,31.Базовий стає вересень 2015р та індексація не виплачується. Лікар висуває претензії, щодо його індексації.Дуже чекаємо Вашого коментаря.ДЯКУЮ.
 
 
0 # Administrator 19.10.2015 11:44
Все правильно. Тільки не зовсім зрозуміло, чому з 22.05.2015р. без категорії, коли Ви пишете: "від 19.03.2015р. до 19.03.2020року продовжено І квал.катег."?
 
 
0 # Галя 19.10.2015 12:07
Вибачте, замість 22.05.2015р має бути 22.05.2014р.Я додивилася, що має виплачуватися крім фіксованої ще поточна індексація, якщо березень 2015р базовий місяць.У червні 2015р.14%(170,52), улипні і серпні16,5%(200,97).Доплату поточної індексації за VI,,VII,VIII зроблю у жовтні 2015р.Чи правильно я думаю? Дуже ВАМ ДЯКУЮ за відповідь.
 
 
0 # Administrator 19.10.2015 12:26
Так, червень-серпень 2015 року нараховується поточна індексація. Ви вказали, що у вересні 2015 поточна індексація складає 227,37 грн, я думав попередні місяці тех нараховували. У жовтні прийдеться донарахувати.
 
 
0 # Галя 22.10.2015 19:16
Медсестра знаходилася у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років з 06.08.2012р по18.05.2015р.З 19.05.2015р. вийшла на роботу.Січень 2013р.-базовий.У жовтні 2013р. у неї змінюється надбавка за вислугу років з 10% на 20%.Який місяць вважати базовим січень чи жовтень 2013р.
 
 
0 # Administrator 23.10.2015 20:06
Що говориться в наказі? З якої дати підвищується надбавка? Якщо є наказ з жовтня 2013 року то він базовий.
 
 
0 # річ 23.10.2015 08:32
Працівник бібліотеки в січні 2013 року мав посадовий оклад 1934,00 грн. Цей оклад зберігався по грудень 2013 р.+ вислуга років 20%. В січні 2014 вислуга зросла до 30% . А з березня 2014 р. посадовий оклад зменшений до 1806,00 грн.+ вислуга 30%. Яким буде базовий місяць і яка фіксована індексація має бути у вересні 2015р.Постійно була ще надбавка 50% за особливі умови праці.
 
 
0 # Administrator 23.10.2015 20:14
Щоб щось розрахувати потрібно систематизувати Ваші дані. Не зрозуміло в який період які були нарахування. В запитання можна вставляти прораховані дані, наприклад, у січні 2014 року дохід склав (1934+580,20(30%))=2514,20 грн. Зросла надбавка за вислугу років з 20% до30%, січень 2014 року став базовим. В березні 2014 року дохід склав (1806+541,80(30%))=2347,80 грн. Дохід зменшився отже базовим залишається січень 2014 року. А що відбулося у вересні 2015 року, невідомо - даних зовсім немає.
 
 
0 # Галя 23.10.2015 13:02
Індексація за червень. липень, серпень, вересень донараховувалас я у жовтні 2015р.Я сумувала до відповідних місяців та утримувала податки.Чи правильно так? Можливо, треба було індексацію за VI,VII,VIII та IX одною сумою включати до доходу жовтня? Як бути, якщо зарплата за жовтень уже зареєстрована у казначействі? ДЯКУЮ.
 
 
0 # Administrator 23.10.2015 20:21
Все правильно, у грудні Ви робили б (і будете робити, це обов'язкова вимога) перерахунок податку з доходу за рік, і відносили б суми індексації, лікарняних та відпусток до місяців, на які вони припадають і перераховували б податок, якщо цього не зробити у свій час..
 
 
0 # річ 24.10.2015 16:53
Дякую що відповіли. я справді не все вказала. Отже в січні 2014 р дохід склав 1934+580,20+967,00 =3481,20,в березні 2014 дохід- 1806,00+903,00+541,80=3250,80.Нараховувалася поточна індексація з базовим січень 2014.А у вересні2015 оклад став 2145,00,і відповідно дохід 2145,00+1072,50+643,50=3861,00. Яка буде індексація у вересні2015.
 
 
0 # Administrator 24.10.2015 18:37
Базовий січень 2014 року. Отже можлива поточна індексація у вересні 2015 року складе 1378*74,6%=1027,99 грн. Також у вересні підвищився посадовий оклад. Підвищення доходу складає 3861-3250,80=610,20 грн. Фіксована сума індексації у вересні 2015 року складе 1027,99-610,20=417,79 грн. Вона буде нараховуватися постійно (до підвищення доходу, яке її перевищить) і виплачуватися пропорційно відпрацьованому часу.
 
 
0 # Люба_16 26.10.2015 10:24
Доброго дня! В мене такий випадок: провідний спеціаліст-держслужбовець перебувала у відпустці по догляду за дитиною до 29 червня 2015 року. Вийшовши з відпустки їй виплачувалися обов*язкові виплати та фіксована індексація (нова фіксована після останнього підвищення грудень 2013 року). Чи має право вона на поточну індексацію разом з іншими такими ж спеціалістами, які весь цей час працювали , чи поточна в неї буде рахуватися від дня виходу з відпустки ?
 
 
0 # Administrator 26.10.2015 16:53
Якщо по даній посаді відбувалися однакові зміни в оплаті праці у всіх спеціалістів, то базовий місяць та поточна індексація у всіх однакові.
"Для працівників, які використали відпустку для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та відпустку без збереження заробітної плати, передбачені законодавством про відпустки, під час визначення базового місяця для проведення індексації зберігаються такі самі умови нарахування сум індексації, як і в інших працівників, які займають аналогічні посади" п. 10-3 порядку 1078
 
 
0 # **оля 28.10.2015 09:33
після виборів секретар ради після завершення повноважень 1-го скликання залишився на посаді згідно 2-го скликання.Чи міняється базовий місяць?Секретар виборна посада,базовий місяць лютий 2008
 
 
0 # Administrator 28.10.2015 09:48
Якщо секретаря ради обрали на новий термін, з ними укладають новий строковий трудовий договір. Для цілей індексації зарплати він вважається новопри­йнятим працівником.
Із 21.06.2012 р. п. 10-1 Порядку № 1078 перед­бачає: обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації зарплати новоприйнятих працівників здійснюється з місяця прийняття працівника на роботу.
Бухгалтерія бюджет
 
 
0 # **оля 28.10.2015 10:03
Працівник прийнятий на роботу 3.12.2013р на 0,5 ставки.01.11.2015р переводять на 1,0 ставки.В жовтні посадовий оклад 689грн з 01.11.2015-1378.Який місяць вважаєтиметься базовий?
 
 
0 # Administrator 28.10.2015 10:36
Посадовий оклад не може бути менший за мінімальну заробітну плату. 689 грн -це дохід (або фонд зарплати) на 0,5 ставки. При підвищення грошових доходів працівника у зв’язку із збільшенням обсягу робіт з 0,5 до 1,00 ставки, оклад не змінився, базовий місяць не змінюється п.5 порядку 1078.
Інше питання, що у вересні збільшилася мінімальна зарплата. Чи не вплинуло це на оклад 1378 грн? Дуже він схожий на нову мінімальну зарплату.
 
 
0 # **оля 28.10.2015 11:12
чи має право даний працівник на індексацію,в жовтні 2015р ідекс. становила 436,06
 
 
0 # Administrator 28.10.2015 12:33
Якщо з моменту прийому працівника на роботу його дохід не збільшувався, то базовим залишається листопад 2013 року. В такому випадку у жовтні 2015 року його поточна індексація складе 1378*75,8%=1044,52 грн.
Але я вже задавав запитання, чи не підвищилися доходи в вересні 2015 року в зв'язку зі зміною мінімальної зарплати. Якщо так то у вересні потрібно вирахувати фіксовану суму індексації.
 
 
0 # Светлана 18 28.10.2015 15:11
Доброго дня. Базовий місяць для працівника був грудень 2013р. Оклад 1220,00 грн. В вересні 2015р. оклад підвищевся до 1390,00грн. У вересні фіксована індексація = 862,12грн.В жовтні працівник (з 19.10.2015) пішла у декретну відпустку. Дохід робітника за відпрацьований час в жовтні 2015р. (11 кал.дн.)склав 728,10 грн. Підкажіть, будь-ласка, як розрахувати індексацію? чи буде фіксована індексація?
 
 
0 # Administrator 28.10.2015 22:42
За фактично відпрацьований час 862,12/21*11=451,59 грн.
 
 
0 # річ 30.10.2015 11:23
Доброго дня. Дуже непроста ситуація для мене. Будь ласка підскажіть.Працівниця пішла в декрет у вересні 2012 р з доходом 2931,20 грн( 1832,00+916,00+183,20).Посадовий оклад на її посаді збільшувався в жовтні 2012-1868,00,в грудні 2012-1905,00,в січні 2013-1934,00.А в березні 2014-навпаки зменшився- став 1806,00. Таким він залишався по жовтень 2014 р,коли жінка вийшла з декретної відпустки( саме в жовтні 2014 вона вийшла на роботу).Цілий 2015 рік ( по серпень місяць)її дохід щомісяця складав 1806,00+903,00+180,60=2889,60.У вересні2015 р оклад став 2145,00+1072,50+214,50=3432,00.Який у неї базовий місяць і яка можлива фіксована індексація буде у вересні 2015 р.Дякую.
 
 
0 # Administrator 30.10.2015 13:17
Базовий місяць - січень 2013 року. Фіксована сума індексації 1378*75,5%=1040,39-(3432-2889,60)=497,99 грн
 
 
0 # службовець 30.10.2015 12:19
Доброго дня. Базовий місяць працівника був грудень 2013р. Оклад 1218грн.В серпні 2015 індексація становила 250грн(фіксован а)+ 850грн(поточна) =1100 грн. У вересні 2015 року працівника переводять на вищу посаду в тому ж відділі де і працював, з окладом в 1404 грн. Чи має він право на індексацію у вересні та яка фіксована індексація буде у жовтні місяці.Дякую.
 
 
+1 # Administrator 30.10.2015 13:21
Має право на індексацію.
Фіксована+поточ на-сума підвищення=нова фіксована сума індексації
(250+1032,12-сума підвищення),зві дки 850 я не розумію при базовому грудень 2013 року.
 
 
0 # ляля 30.10.2015 15:43
якщо індн-я раніше не нараховувалася але треа застосувати у жовтні 2015.напр. працівник принятий на роб у березні 2015 із ставкою 1300 яка інд у жовтні2015
 
 
0 # Administrator 30.10.2015 18:12
1378*29,1%=401,00 грн.
 
 
0 # ляля 30.10.2015 15:49
працівник працює із 17,10,2013 (з/п 1300)яку інд-ю застосувати вперше у жовтні 2015
 
 
0 # Administrator 30.10.2015 18:14
Тобто прийнятий у жовтні 2013 року?
1378*76,8%=1058,30 грн.
 
 
0 # ляля 02.11.2015 10:12
тобто не вважати вересень за новий базовий?(з/п зросла із 1300до1378) і застосовувати інд.вперше із базового міс.прийняття?
 
 
0 # Administrator 02.11.2015 10:34
Якщо доходи зросли у вересні, то цей місяць базовий. В попередньому питанні не вказано, що відбувалися якісь зміни і коли вони відбулися.
"працівник працює із 17,10,2013 (з/п 1300)яку інд-ю застосувати вперше у жовтні 2015"
 
 
0 # ляля 02.11.2015 10:43
якщо вересень2015 не індексується то всі працівники з/п яких зросла із 1300до1378 втратили право на індексацію?
 
 
0 # Administrator 02.11.2015 12:06
При підвищенні доходу, місяць такого підвищення є базовим. В базовому місяці нарахування індексації не проводиться п.5 порядку 1078.
Якщо підвищення доходу менше можливої поточної індексації за вересень, то вираховується фіксована сума індексації.
 
 
0 # ляля 02.11.2015 11:05
в мене подібна ситуація як у "лялі" індексація раніше не нараховувалася, з/п прцівників була мін-1218грн але ж вересні зросла мінімалка,то яку індексацію застосувати у жовтні. дякую
 
 
0 # Administrator 02.11.2015 12:09
У жовтні 2015 року поточна індексація не нараховується, так як вересень 2015 року вважається базовим (у вересні зросли доходи).
Якщо раніше індексація не нараховувалася, а підстави для цього були, то це порушення закону, за яким слідує адміністративна і, навіть, кримінальна відповідальніст ь.
Індексацію потрібно донарахувати, а у вересні вирахувати фіксовану суму індексації.
 
 
0 # ляля 02.11.2015 14:01
допоможіть правильно вирахувати фіксовану суму індексації(чи можна виправити ситуацію у жовтні) напр один працівник прийнятий 17.07.2014 мін з/п-1218,інший 09,03,2015-з/п-1300, і якщо мене прийнято 01,07,2015(з/п-1300) то індексації в мене не має?
 
 
0 # Administrator 02.11.2015 16:28
Якщо мова йде про вересень 2015 року, у якому змінилися мінімальна зарплата та прожитковий мінімум:
для прийнятого 17.07.2014 року
фіксована сума індексації = 1378*56,9%=784,08 грн - сума підвищення доходу;
для прийнятого 09.03.2015 року
фіксована сума індексації= 1378*29,1%=401 грн - сума підвищення доходу;
для прийнятого 01.07.2015 року - індексація відсутня.
 
 
0 # Антония 03.11.2015 20:52
Якщо працівник працював на 0.5 прибиральниці у вересні йому було зафіксована індексація а у жовтні було добавленно ще 0.5 ставки гардеробщіци чи оставлять фіксовану індексацію
 
 
0 # Administrator 03.11.2015 22:28
Збільшення обсягу роботи ні на що не впливає, якщо не відбувається підвищення окладу. п.5 порядку 1078. Тому фіксована сума індексації повинна залишитися.
 
 
0 # lika 05.11.2015 12:32
Доброго дня! З 01.09.2015 з/п працівника збільшилась до 1450,00грн. Працівник відпрацював у вересні по нормі 176год.(1450грн.) та +оплата за 49 год.нічних(141,29грн.- 35%). фіксована індексація вересня 291,26грн.Яка фіксована індексація буде в жовтні?? Чи буде поточна???якщо працівник відпрацював по нормі 167 год.(1450грн. ) + оплата за 49 год.нічних (148,91грн.-35%)Дякую за відповідь
 
 
0 # Administrator 05.11.2015 14:05
Якщо базовий місяць вересень 2015 року, то в жовтні 2015 року поточної індексації не буде. Фіксована сума індексації виплачується пропорційно відпрацьованому часу п.4 порядку 1078. Якщо у жовтні працівник відпрацював норму часу, то фіксована сума індексації буде 291,26 грн.
 
 
0 # Таня Л 11.11.2015 12:21
Добрий день!Базовий місяць12.2013р.,з/п -1985грн,фікс.індексація 544,20,поточна індекс.912,28.,з 1.09.15р. олад 2063,52 грн.різниця в доплаті77,64 грн.Допоможіть розрахувати індексацію.Дякую!
 
 
0 # Administrator 11.11.2015 12:53
Фіксована + поточна за вересень - сума підвищення = нова фіксована сума індексації : 544,20 + 1032,12 - 77,64 = 1498,68 грн
Тільки чому сума підвищення 77,64 грн? 2063,52-1985=78,52 грн, чи це не всі дані?
 
 
0 # ***оля 13.11.2015 10:17
працівник працював з 3.12.2013р. на 0,5 ставки за сумісництвом, з 1.11.2015 р. працює на повну ставку , як основне місце роботи. В вересні 2015р. була визначена фіксована сума індексації -376,00 грн. Як індексувати зарплату?
 
 
0 # Administrator 13.11.2015 11:29
Якщо індексувалися доходи по сумісництву (працівник не мав основного місця роботи), та у вересні визначена фіксована сума індексації, то у листопаді вона продовжує нараховуватися пропорційно відпрацьованому часу. Тобто, якщо 376 грн - це на 0,5 ставки, то 752 грн на 1,00 ставки.
 
 
0 # ***оля 13.11.2015 13:01
працівник працював на 0,5 ставки за основним місцем роботи та 0,5 ставки - за сумісництвом з 3.12.2013р.В вересні 2015р. основне місце роботи скоротили ,а там де було сумісництво перевели працівника на повну ставку з 1.11.2015 р. як основне місце роботи . В вересні 2015 р. була визначена фіксована сума індексації-376,00грн.Як індексувати зарплату?
 
 
0 # Administrator 15.11.2015 22:35
По сумісництву індексується заробітна плата згідно базового місяця, якщо з 3.12.2013 не відбувалося підвищення доходу, то цей місяць базовий (для розрахунку індексу за базовий місяць береться попередній місяць до прийому на роботу)
По основній посаді виплати всі припиняються в зв'язку зі звільненням.
 
 
0 # Татьяна 22.11.2015 12:37
Доброго дня,у мене така ситуація: вихователю підвищили оклад у вересні (з 1397 до 1660), має 20% за стаж та 20% надбавки, фіксована індексація вийшла 672,19 (попередній базовий січень 2013р). В листопаді відділ освіти перерахував стаж і вирішив зарахувати 20 років з вересня (це 30%). Чи потрібно перерахувати фіксовану індексацію, якщо буде доплачуватись за стаж з вересня?
 
 
0 # Administrator 22.11.2015 19:30
Якщо буде перерахунок зарплати з вересня, то і фіксована сума індексації потрібно перерахувати.
 
 
0 # Людмила 23.11.2015 20:57
Доброго дня! Базовий місяць січень 2013 року заробітна плата складала 1551 грн., з вересня 2015 року 1842 грн.Як вирахувати фіксовану індексацію і поточну. Дякую
 
 
0 # Administrator 23.11.2015 22:40
Для базового місяця січень 2013 року, у вересні 2015 року можлива поточна індексація складе 75,5% (1040,39 грн.)
Сума підвищення доходу 1842-1551=291 грн.
Фіксована сума індексації: 1040,39-291=749,39 грн. Поточна індексація не нараховується.
 
 
0 # NATA 25.11.2015 13:02
Допоможіть, будь ласка, розібратися. Помічник вихователя з 1 вересня з 0,65 ставки перейшов на 0,80 ставки, а також піднявся тарифний оклад з 1253+10% на 1413+10% грн. Як мені вирахувати підвищення? Чи враховується підвищення між ставками у визначення фікс.інд. у вересні?
Індексація у вересні 2015 мала бути: фікс. 107,66 + 649,04 поточна=756,70 (в розрах. на повну ставку)
 
 
0 # Administrator 25.11.2015 17:08
Сума підвищення (1413+10%)-(1253+10%)
Нова фіксована сума індексації: 107,66+649,04-сума підвищення.
 
 
0 # Тетяна_8 07.12.2015 09:55
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка. Який базовий місяць повинен бути у парцівників, прийнятих у вересні 2015р.?
 
 
0 # Administrator 07.12.2015 10:04
"Обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації заробітної плати новоприйнятих працівників здійснюється з місяця прийняття працівника на роботу" п.10-1 порядку 1078
Тобто, для новоприйнятих працівників, при розрахунку суми індексації, за базовий береться місяць, попередній прийому на роботу (у даному випадку серпень 2015 року). Якщо у вересні 2015 року, разом з прийняттям на роботу, відбулося підвищення посадового окладу, то базовим буде вересень 2015 року.
 
 
0 # РАЇСА 12.12.2015 23:06
ДОПОМОЖІТЬ ВИРАХУВАТИ ІНДЕКСАЦІЮ.ВЧИТЕЛЬ-ПЕД.НАВАНТАЖЕННЯ-29 ГОД.СТАЖ-17.ВЧИТЕЛЬ УКР.МОВИ ТА ЛІТ.З 1 ВЕРЕСНЯ 2015 РОКУ ПІДНЯЛИ ЗАРПЛАТУ, А ВИПЛАТИЛИ В ЖОВТНІ.У ВЕРЕСНІ БЕЗ ІНДЕКСАЦІЇ-4231,У ЖОВТНІ-6351.У ЛИСТОПАДІ ДАЮТЬ ІНДЕКСАЦІЮ ЗА ВЕРЕСЕНЬ-45 ГРН.ЗА ЖОВТЕНЬ-45ГРН.ПОЯСНІТЬ ЧОМУ ТАК МАЛО
 
 
0 # Administrator 14.12.2015 01:18
Можливо сума підвищення доходу перекрила майже всю індексацію. Без даних заробітної плати важко здогадуватися.
 
 
0 # РАЇСА 12.12.2015 23:14
допоможіть розібратися.Я ВЧИТЕЛЬ-29 ГОД.ЗАРПЛАТА ЗА ВЕРЕСЕНЬ-4231-БЕЗ ПІДНЯТТЯ.ЖОВТЕНЬ-6351 (ПІДНЯТТЯ ЗА 2 МІСЯЦІ)ЯКА ІНДЕКСАЦІЯ
 
 
0 # Administrator 14.12.2015 01:19
Який базовий місяць, на скільки зросла заробітна плата у вересні?
 
 
0 # РАЇСА 14.12.2015 15:33
ПРАЦЮЮ В ШКОЛІ З 1 .09.99.МАЮ ПОСТІЙНО 29 ГОД.ОСТАННЄ ПІДВИЩЕННЯ -ЗАМІНА У ТРАВНІ 420 ГРН.ДРУГЕ ПІДВИЩЕННЯ З 1.09.2015. ЗАРПЛАТА ПІДНЯЛАСЬ ДЕСЬ800-900 ГРН.ЧИ МАЮ ПРАВО НА ІНДЕКСАЦІЮ.ЩО ТАКЕ ФІКСОВАНА І ПОТОЧНА ІНДЕКСАЦІЯ.
 
 
0 # Administrator 14.12.2015 21:23
Якщо підвищення у травні 2015 року (і до цього давно не було підвищення доходу), то в травні 2015 року повинні були вирахувати фіксовану суму індексації. Це сума, яка виплачується як і доплати, пропорційно відпрацьованому часу. Вона "відміняється", коли підвищення доходу буде більшим за суму фіксованої індексації. Тому, якщо у травні вирахували і до вересня Вам нараховували фіксовану суму індексації, і ця сума більша 900 грн підвищення, то фіксована сума індексації буде і далі нараховуватися без змін.
Поточна індексація нараховується, коли на те виникають певні обставини (перевищено поріг індексації 101%), сума в межах прожиткового мінімуму (зараз 1378 грн) множиться на коефіцієнт індексації. Кожен місяць статистика дає дані, які показують - буде індексації доходів чи ні.
 
 
0 # річ 16.12.2015 10:00
Доброго дня.Після підвищення заробітної плати у вересні 2015 р у працівника 10 розряду була визначена фіксована сума індексації в розмірі 603,89 грн.В грудні 2015 знову підвищення зарплати , сума підвищення 276,00 грн.Чи буде в грудні нараховуватися фіксована індексація і в якому розмірі.Дякую
 
 
0 # Administrator 16.12.2015 11:15
На даний момент, після прийняття постанови 1013, з постанови 1078 зникло поняття "фіксована сума індексації". Але у працівників залишилася нарахована сума фіксованої індексації по попередньому законодавстві. По питанню, чи залишається сума індексації - безумовно, сума індексаці є державною соціальною гарантією, її відмінити ніхто не може. А от чи буде тепер зменшуватися сума раніше зафіксованої індексації на суму підвищення доходу - чекаємо роз'яснення Мінсоцполітики. Можливо, тепер можна зменшувати, адже це правило було в додатку 4 порядку 1078, який повністю змінено постановою 1013.
 
 
0 # річ 17.12.2015 11:23
Доброго дня,у грудні 2015 у працівника 2 розряду не змінилася зарплата, тобто тарифний оклад залишився як і у вересні 2015-1383,00, в жовтні - листопаді виплачувалася фіксована сума індексації-614,30.Згідно з Постановою 1013 індексацію в грудні не платити, як правильно ?
 
 
0 # Administrator 17.12.2015 11:47
У постанові 1013 ніде не сказано, що індексацію не платити. Якщо не достатньо коштів для підвищення доходу, то залишок "фіксованої" індексації потрібно нараховувати (якщо підвищення взагалі не було то залишається сума індексації 614,30 грн).
 
 
0 # річ 17.12.2015 12:00
Підвищення доходу в грудні буде за рахунок премії( наприклад в січні 2016 цієї премії не буде) ,яка можливо трохи перевищить сума індексації.Цікаво чи правильно нараховувати цю визначену суму індексації і далі, якщо постійні складові зарплати не підвищилися.
 
 
0 # Administrator 17.12.2015 16:52
Безумовно, робіть згідно постанови 1078. Підвищуйте доходи наскільки можливо на постійній основі, а індексацію зменшуйте на суму підвищення. Це єдиний законний варіант.
 
 
0 # Ольгаsh 23.12.2015 22:05
як нараховується індексація якщо у вересні переведена на іншу посаду
 
 
0 # Administrator 24.12.2015 12:37
Для вересня 2015 року індексація нараховується як і в інших випадках: дохід збільшився - місяць стає базовий, вираховується фіксована індексація (якщо була поточна). Якщо підвищення доходу не було, то базовий місяць та індексація не змінюються.
 
 
0 # степан 30.12.2015 09:53
Скажіть, яка поточна індексація в грудні 2015р?
 
 
0 # Administrator 30.12.2015 11:08
Відносно якого базового місяця? Для кожного працівника це місяць підвищення посадового окладу. Якщо останнє підвищення відбулося у вересні 2015 року, то у грудні 2015 року ще не настало право на поточну індексацію.
Поточну індексацію за повний місяць можна визначити по таблиці коефіцієнтів індексації.
 
 
0 # Регіна 28.01.2016 10:07
Доброго дня,ніяк не можу "второпати",тому звертаюсь на ваш сайт, бо бачу що Ви даєте прості і зрозумілі коментарі- відповіді. така ситуація:праців ник 2 р.( прибиральниця) в бюджетній установі з вересня 2015 має оклад 1383,00+10%.І відповідно отримувала індексацію за вересень-листопад в сумі 598,30 грн. В грудні 2015 їй виплачено премію( одноразову) 700,00грн.В січні 2016 заробітна плата 1383,00+10%, так ,як премія в грудні обнулила індексацію хоч оклад і не піднімався.Фактично дохід зменшився, а не збільшився.Чи це правильно? Дякую.
 
 
0 # Administrator 28.01.2016 10:56
Доброго дня! Ви праві, згідно п.5 постанови 1078: "У разі зростання заробітної плати за рахунок інших її складових без підвищення тарифних ставок (окладів) сума індексації не зменшується на розмір підвищення заробітної плати" Не тільки премія, а й інші підвищення доходу без підвищення окладу не впливають на індексацію. Тому, згідно Закону, індексацію в сумі 598,30 грн потрібно нараховувати і у грудні 2015 року і у січні 2016 року і т.д.
Але, що придумали "спеціалісти" Мінслцполітики цитую; "Навіть для тих працівників, в яких посадові оклади у грудні 2015 року не підвищувалися, індексацію слід було «обнулити» за рахунок встановлення премії (надбавки) у сумі, що дорівнює або перевищує суму індексації, яка має бути нарахована цього місяця. Зокрема, це стосується працівників 1 — 3-го тарифних розрядів за ЄТС"
Щоб сказати, що це нонсенс, це нічого не сказати. Уряд сам порушує прийняті ж ним Закони.
Хоча я вважаю це їх особиста думка, тому що у своєму коментрарі єдиним аргументом є: "Тому, на нашу думку, таким «обнулювачем» може виступити і виплачена один раз (у бюджетному році) річна премія (її разовий характер у такій ситуації не має значення)". Автор Жанна Лаврентьєва
Тобто, якщо не можна, але дуже хочеться, одноразова премія не вважається одноразовою. Ось такі перли від "спеціалістів".
 
 
0 # Галина роза 29.01.2016 08:53
Доброго дня! У вересні місяці мій оклад склав 3630 грн + доплата за складність 544,50 грн.+фіксована індексація 539,24 грн. В січні оклад складє 4195 грн + доплата за складність 629,25. Чи буде рахуватись фіксована індексація і в якому розмірі ? Наперед вдячна
 
 
0 # Administrator 29.01.2016 09:27
Якщо у Вас у січні 2016 року підвищився оклад, то це місяць підвищення (або "базовий" місяць як називали раніше). Фіксованої суми індексації, як поняття, вже не має в порядку 1078 з 1.12.2015 року. Це тепер називається просто індексація. Тому, якщо у січні підвищився оклад, то від індексації віднімаємо суму підвищення и отримуємо залишок індексації, який буде нараховуватися до наступного підвищення окладу. Поточна індексація поки що не нараховується.
Індексація=539,24-(4195+629,25-3630-544,50)= -110,51. У Вашому випадку індексації не буде, тому що сума підвищення доходу була більшою за суму індексації.
 
 
0 # Тетяна_8 18.03.2016 09:53
Доброго дня. Підскажіть, будь ласка, у грудні 2015 року було підвищення тарифних ставок лише з 4 розряду. Чи правильно я розумію, що для 1-3 розрядів базовим залишився вересень 2015 року? Якщо так, то правильно, що вже в лютому виникло право на поточну індексацію в розмірі 19,29 (згідно таблиць)?
 
 
0 # Administrator 18.03.2016 14:48
Все правильно розумієте. В Порядку 1078 п.5 написано: "У разі зростання заробітної плати за рахунок інших її складових без підвищення тарифних ставок (окладів) сума індексації не зменшується на розмір підвищення заробітної плати. У разі коли відбувається підвищення тарифної ставки (окладу), у місяці підвищення враховуються всі складові заробітної плати, які не мають разового характеру"
Отже, для тарифних розрядів 1-3, по яким не було підвищення посадового окладу у грудні 2015 року, базовим залишається вересень 2015 року. У лютому виникає право на поточну індексацію 1,4%
 
 
0 # galinaroza 03.07.2016 07:52
В січні збільшився оклад, але з квітня місяця почали рахували помісячно за вислугу роківа рахували поквартально. Чи маю я рахувати в червні індексацію. Дякую
 
 
0 # Administrator 03.07.2016 21:30
Так, в червні настає право на поточну індексацію. Доплати не впливають на базовий місяць.
"У разі зростання заробітної плати за рахунок інших її складових без підвищення тарифних ставок (окладів) сума індексації не зменшується на розмір підвищення заробітної плати" п.5 порядку 1078
 

Чтобы оставить комментарий, пожалуйста, войдите в систему или зарегистрируйтесь

Календар новин

2024
Апрель
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Актуальна версія

Бухгалтерская программа по расчету зарплаты
При копировании, обратная ссылка обязательна!
Salary.net.ua - 2010-2024
Audio Streamed by the BroadWave Streaming Audio Server by NCH Software.